t1-לוגו

תורגמן
פרוייקט משרדים ומסחר T1

חולון
T1-תמונת הדמייה
T1-הדמיית לילה

יזם: תורגמן מאיר ובניו

אדריכל: יונה הלפרין

מס' בניינים
1
קומות
10
מ"ר
11000

בביצוע

תורגמן גאה להציג את בניין המסחר והמשרדים T1 – בניין המשרדים המתקדם בחולון.
בנקודה הגבוהה ביותר במתחם העסקים החדש בחולון, מול מרכז עזריאלי, מקימה חברת תורגמן בניין מסחר ומשרדים אקסקלוסיבי בשטח של כ 11,000- מ״ר.
בבניין 4 מרתפי חניה, קומת חנויות ומסחר, ומעליהן 9 קומות משרדים, המאופיינים בגמישות תכנונית ואדריכלות פרקטית, המאפשרת התאמת החלל באופן אופטימלי לצרכי העסק. מתחם העסקים החדש בחולון הוא אחד מאזורי התעסוקה הגדולים בארץ, הודות למיקומו בלב מטרופולין תל-אביב והמרכז, בתוך אוכלוסייה המונה למעלה ממיליון נפש, ועם נגישות אופטימלית לכל יעד מרכזי בגוש דן.

תכניות

המיקום

מיקום מושלם על ציר הרכבת הקלה.

תוואי הרכבת הקלה עובר בסמוך ועתיד להרחיב את אפשרויות ההגעה, ואף לחבר את המתחם, עם רשת קווי הרכבת הנפרשים בין ראשל׳׳צ להרצליה. מתחם העסקים נהנה מפריים לוקיישן, הפרויקט ממוקם על הציר המוביל למחלף חולון מזרח החדש ובסמוך לצירי תנועה ארציים מרכזיים:
כביש מס׳ 4 (אשדוד-ת׳׳א), כביש 44 (יפו-ירושלים), נתיבי איילון, כביש 431 וכביש מס׳ 1 המאפשרים גישה מהירה: לתל אביב, נתב׳׳ג ולנמל אשדוד.

מתחם עסקים שוקק חיים בלב הפועם של גוש דן

פתאום נחמד להגיע למשרד!
מתחם העסקים החדש בחולון, מציג בצורה מושלמת את השינוי שחל במתחמי התעסוקה. היום, מושם דגש גדול על איכות החיים של העובדים, על מנת שיוכלו לנצל את שהייתם בצורה האופטימלית ביותר, בעזרת מגוון שירותים כגון:

  • חברת ניהול "השתתפויות בנכסים" בבעלות הסוכנות היהודית
  • פיתוח סביבתי ירוק ושטחים ציבוריים מטופחים
  • לובי מפואר ומלתחות מפנקות בכל בניין לרווחת העובדים
  • חניון תת קרקעי חכם וממוחשב לעובדים ואורחים

תורגמן T1. עובדים ירוק, חיים בריא.

כחלק מה" אני מאמין" שלנו, כל הפרויקטים של חברת תורגמן נבנים לפי תו התקן לבניה ירוקה. החיים בבניין ירוק שופעים במקורות טבעיים של תאורה, אוויר ונוף ומאפשרים לנו ליהנות מיתרונותיה של הסביבה מבלי לפגוע בה. גם בפרויקט T1 שילבנו חשיבה בת קיימא ותכנון מוקדם של היבטים סביבתיים בפרויקט, המובילים לאורח חיים מתחשב וחסכוני, לצד איכות חיים בריאה ומפנקת. זה טוב לסביבה וזה טוב גם לכם!
  • מערכות מים ייחודיות החוסכות כ- % 30 מהצריכה הממוצעת במשרד ובשטחים הציבוריים.
  • בידוד תרמי השומר על טמפרטורה נעימה, מונע בזבוז אנרגיה ומצמצם את חשבון החשמל.
  • תכנון מוקדם לזרימת אוויר נקי וטבעי, והתקנת חלונות גדולים לכניסת אור טבעי וחיסכון באנרגיה.
  • חניות ייעודיות לאופניים במרתפי החניה, כולל מלתחות למשתמשים.
בודק...